زییاترین اس ام اس برای خرید شارژ رایتل
دیگر موارد
زییاترین اس ام اس برای خرید شارژ رایتل
نویسنده : تیموررضائی شهریور
چهار شنبه 27 خرداد 1394

دﺧﺘﺮﺍﻳﻲ ﮐﻪ ﻣﻴﺎﻳﻦ ﺳﻴﻨﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ . . . .. . . . . . . . . . . . . ﺍﻭﻥ ﮔﻨﺒﺪ ﻭ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺳﺮﺗﻮﻥ ﺑﺮﺩﺍﺭﻳﻦ ﺑﺘﻮﻧﻴﻢ ﻓﻴﻠﻤﻮ ﺑﺒﻴﻨﻴﻢ .. وقتي ب کسي دل ميدهي از آن هم دل بگير وگر نه تو بي دل ميماني و آن دو دل.. شارژ رایتل ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﺖ؛ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﻟﺸﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺮ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﺎﺑﻮﺱ ﻧﻤﯽﺑﯿﻨﻢ

جدیدترین اخبار رایتل

سـرد مهـری بیـن که کَس بر آتشـم آبـی نـزد... گـرچـه همچـون بـرق از گـرمی سـراپا سـوخـتمـ.

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

همیشه برای زندگیتون برنامه داشته باشید . . . . . . . . . . . . . . . من از همین الان واسه تابستون برنامه ریزی کردم تاظهر بخوابم :| برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! خیلی مشکل است! آدم بخواهد تمام وقت مراقب خودش باشد؛ تا آنچه احساس می کند نگوید...

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

بــد بـخـتی یـعنـی: هــم حــوصــلــه کـسـی رو نداشـتـه بـاشـی و هــم نـخــای تـنـهـا بـاشــی کارت شارژ رایتل تقدیر تقویم انسانهای عادیست،وتغییر تدبیر انسانهای عالی،.پس آرام باش،توکل کن،تفکرکن،سپس آستین ها را بالا بزن، آنگاه میبینی دستان خداوند زودتر از تو دست به کار شده است"سلام "صبح بخیر "** روزتون پر از مهربونی کسی را دوست دارم که به اندازه تمام ایستگاه های انتظار جهان، آنجا که کسی به فلسفه ی زیبای امید و انتظار، مسافر همیشگی جاده هاست، از من دور است. کسی که اگر همسایمان بود میشد به وقت قرار صبحگاهی سیاه چادر چشمانش را تا انتهای کوچه با نگاهی بدرقه کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.